מחפיר • פורעים פלסטינים שרפו ספרי קודש בבית הכנסת בכרמי צור

בנצי לייזרוביץ No Comments on מחפיר • פורעים פלסטינים שרפו ספרי קודש בבית הכנסת בכרמי צור
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הפלסטינים לא מסתפקים ברצח יהודים חפים מפשע, והשבת הם הציתו את בית הכנסת ע"ש שלושת הנערים בגבעת שורק בכרמי צור וחיללו ספרי קודש רבים.

על פי הערכות הפורעים הם פלסטינים שהגיעו בליל שבת מהכפר חלחול וזאת בכדי לפגוע ולחלל את ספרי הקודש.

דובר המשטרה מסר כי דווח על "נסיון הצתה בגבעת שורק זה מאחז ליד כרמי צור, עקבות החשודים מובילים לחלחול, חקירה נפתחה במשטרת מרחב חברון".

התושבים סיפרו כי "הגבעה נמצאת על קרקעות סקר, צופה על מקום מציאת גופות שלושת הנערים ומהווה מקום תפילה טיול ופעילות ילדים ונוער יום יומית", עוד אמרו כי "חשוב לציין שהפורעים ערמו את הספרים והציתו אותם".

תושבים אחרים מציינים כי "אין זו הפעם הראשונה בה שורפים מחבלים את המקום. קשה להשלים עם העובדה שבלב הארץ מתרחש ארוע שמזכיר הסטוריה אפלה ביותר ואסור לשכוח כי פחות ממאה מטרים מפרידים בין הגבעה לבתי התושבים. ההגעה לשם היא הקדמה מסוכנת להמשך. צריך ואפשר לשים לדבר סוף", אמרו ביישוב.

דוידי פרל ראש המועצה האזורית גוש עציון אמר כי "התמונות הקשות מעבירות צמרמורת בכל הגוף. אני בטוח כי ניצולי השואה שעברו את ליל הבדולח והקימו את גוש עציון לא חלמו שמראות אלו של ספרי קודש שרופים יתרחשו פה בארץ ישראל תחת שלטון ישראלי. ממשלת ישראל מוכרחה להכריע את ההתפרעות הערבית הפוכות בחיי אדם ובקדשי ישראל", לסיום אמר כי "אנחנו מצפים להועקה בינלאומית רחבה של פשע השנאה המזעזע".

צפו בתיעוד מהזירה:

ספרי קודש, חוללו, אש, שריפה (1)

ספרי קודש, חוללו, אש, שריפה (2)

ספרי קודש, חוללו, אש, שריפה (3)

ספרי קודש, חוללו, אש, שריפה (4)

ספרי קודש, חוללו, אש, שריפה (5)



0 תגובות